بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنچلوتی: خطا روی وینیسیوس پنالتی بود؛ برکناری کومان؟ این بخشی از شغل ماست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 | 3:35

رئال مادرید از هفته یازدهم رقابت های سری آ، فرصت کسب سه امتیاز خانگی و افزایش اختلاف با رقبا را از دست داد و با ۲۱ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به سویا صدرنشین باقی ماند.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی آنلاین بعد از بازی گفت:

پنالتی موضوع پیچیده ای است. تنها چیزی که من دیدم، این بود که وینیسیوس از داور خواست که VAR را بررسی کند و نمی دانم چرا او این کار را نکرد. بعداً فهمیدم چرا و فکر می کنم پنالتی بود. نمی دانم چرا VAR دخالت نکرد. به داور گفتم که با توجه به روند بازی، وقت های تلف شده را به درستی محاسبه نکرده است. از او توضیح خواستم اما چندان قانع کننده نبود.

چیزی که از تیم دیدم را دوست داشتم. نیمه اول را کمتر، چون توپ را به اندازه کافی سریع نمی گرداندیم، اغلب از سمت چپ حملات را طراحی می کردیم و به دنبال گزینه هایی بودیم. نیمه دوم خیلی بهتر بود، از نمایش تیم راضی بودم و نمی توانم بازیکنان را مقصر بدانم، آنها تمام تلاش خود را کردند. باید ادامه دهیم. تعویض ها

به حضور فیزیکی بیشتر نیاز نداشتیم، ما باید در ورود به محوطه جریمه دقیق تر عمل می کردیم. سه یا چهار توپ از مقابل دروازه عبور کرد و تنها کاری که باید می کردیم این بود که در محاسبات خود هنگام ارسال دقیق تر عمل کنیم تا توپ کمی بهتر به جای درستی برای گلزنی فرود بیاید.

حالا سه بازی است که در خانه مقابل تیم هایی بازی می کنیم که با توجه به کارهایی که درون زمین انجام داده ایم، شایسته پیروزی بوده ایم. این گونه بازی ها به خاطر خصوصیات ترکیب تیم، برای ما سخت تر هستند.

ما وینگر هایی داریم که در نبردهای تک به تک واقعاً خطرناک هستند و گاهی اوقات در این نوع بازی ها نیاز به حضور فیزیکی بیشتری در حمله داریم. این یکی از ویژیگی های تیم است. در نیمه دوم، ما از این ویژگی استفاده کردیم و موقعیت های گسترده ای خلق شد. چند ارسال بسیار خطرناک داشتیم، مخصوصاً از سوی مارسلو و بنزما که تقریباً تا آستانه گلزنی پیش رفتیم. برکناری رونالد کومان

من هم چندین بار برکنار شده ام و هنوز اینجا هستم، زنده و خوشحالم. اخراج شدن بخشی از شغل ماست و باید تا روز برکناری تمام تلاش خود را به کار بگیرید. در حین اینکه وجدان خود را پاک نگه می دارید، باید رو به جلو نگاه کنید. او هرکاری که می توانسته انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.