واکنش یک پرسپولیسی به حضور جادوگر در تیم علی دایی
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – سیدجلال حسینی پس از برد پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: بازی سخت اما خوبی بود. نساجی تیم خیلی خوبی است. امروز خیلی خوب بازی کرد اما ما توانستیم سه امتیاز خوب را بگیریم.
کاپیتان پرسپولیس در مورد بلاتکلیفی که یحیی گل محمدی به آن اشاره کرد، گفت: او همه چیز را گفته است. امیدوارم همه چیز درست شود. بعد از بازی با الهلال، الان لیگ شروع شده و نیاز به زمان داریم تا همه چیز درست شود. امیدوارم به صدری هم کمک شود. واقعا سردرگم هستیم اما منتظریم ببینیم چه میشود.
وی در خصوص داوری بازی امروز عنوان کرد: هر دو تیم اعتراض میکردند.کارشناسان در مورد این مسائل نظر میدهند.
حسینی در خصوص اینکه زمانی در سایپا بازی میکرد و در آن مقطع صحبت هایی در مورد جادوگری مطرح شده بود، عنوان کرد: ما در سایپا چنین چیزی ندیدیم. مربی ما علی دایی بود. ذوالفقارنسب، لیت بارسکی و لوران بودند. اصلا نمیدانم جریان چیست.
کاپیتان پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در سال های اخیر مسائلی در مورد جادوگری را دیده است، گفت: این سوالها چیست؟


سنگ تمام خاص اسطوره پرسپولیس برای علی دایی + جزئیات
واکنش جالب محمد مایلی کهن به حضور علی دایی در قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲
ادعای جالب سرمربی آمریکا درباره علی دایی و ایران
ناگفته ای مهم از ملاقات خصوصی علی دایی با رئیس فیفا
قرعه کشی جذاب جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ ایران در سیاسی ترین گروه تاریخ
وقتی مدیر تیم ملی به اسطوره های پرسپولیس افتخار می کند









