بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تست دوم کرونای کاروان تیم امید ایران منفی شد/ سه بازیکن تیم امید از قرنطینه درآمدند

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 23:49

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز از کاروان تیم امید ایران در هتل محل اقامتشان تست گرفته شد که در نهایت پاسخ همه تست ها منفی بود.

سه بازیکن جدیدی که دیروز به اردوی تیم ملی زیر۲۳ اضافه شده بودند (یونس اکبرپور، محمد خدابنده لو و امیرعلی صادقی) با منفی شدن تستهایشان از قرنطینه درآمدند و توانستند کنار تیم تمرین کنند و با تیم شام صرف کنند.

پیش از بازی با تاجیکستان، یک تست پی سی آر دیگر از کاروان تیم امید ایران، گرفته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.