برخورد قاطع مدیرعامل فولاد با ویسی و بازیکنان
منبع : خبرگزاری ایلنا
مدیرعامل باشگاه فولاد نسبت به نتایج این تیم واکنش نشان داد.
به گزارش ایلنا، حمید رضا گرشاسبی، مدیرعامل و اسماعیل گودرزی عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان پس از شکست فولاد در دیدار امشب مقابل آلومینیوم اراک، با حضور در رختکن ورزشگاه ضمن اعتراض نسبت به شیوه بازی تیم طی دو هفته اخیر، با بازیکنان و کادر فنی برخورد جدی بعمل آورده و کلیه اعضای تیم را به میزان ۱۰ درصد از مبلغ کل قرارداد جریمه نقدی نمودند.
مدیرعامل باشگاه همچنین با بیان اینکه ظرف دو-سه روز آینده جلسه اضطراری هیات مدیره با کادر فنی تشکیل خواهد شد، به کادر فنی و بازیکنان اعلام کرد که همگی باید به خاطر نتایج ضعیف بدست آمده از مردم شریف استان خوزستان، هواداران پرشور و کارکنان زحمتکش شرکت فولاد عذرخواهی کنند.
در این تذکر جدی همچنان عنوان شد که شرکت فولاد خوزستان و هیات مدیره باشگاه طی این مدت حمایت همه جانبه را در راستای موفقیت تیم انجام داده است، لذا هیچ بهانه ای برای این نوع بازی ها قابل قبول نمی باشد. انتهای پیام/


امیدواری معنادار سرمربی استقلالی درباره لیگ قهرمانان آسیا
برنامه بازی های تیم سرمربی استقلالی در آسیا مشخص شد
زمان رونمایی از خرید بزرگ مدیرعامل پرسپولیسی مشخص شد
تکلیف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
سنگ تمام سرمربی استقلالی برای تراکتور پس از شکست دادن تی تی ها









