مهدی عبدی در پرسپولیس ۲۰ گله شد
منبع : طرفداری
مهدی عبدی اولین بریس پرسپولیس در فصل جدید را به نام خود ثبت کرد.
به گزارش طرفداری، مهدی عبدی که در آستانه ۲۳ سالگی قرار دارد، در سومین فصل حضورش در پرسپولیس این فرصت را دارد که به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس برای آقای گلی بجنگد.
مهدی عبدی در فصل اول حضورش در پرسپولیس ۴ گل زد و در دومین فصل ۱۴ گل برای این تیم به ثمر رساند و حالا در دومین بازی خود برای پرسپولیس در لیگ امسال صاحب ۲ گل شده است.
از ۲۰ گلی که مهدی عبدی برای پرسپولیس به ثمر رسانده است ۱۵ گل در مسابقات لیگ و ۳ گل در آسیا ثبت شده است و ۲ گل هم برای پرسپولیس در مسابقات فوتبال جام حذفی به ثمر رسیده است.
برای پرسپولیس تا اینجای کار در مسابقات فوتبال لیگ امسال ۴ نفر گل زده اند، مهدی عبدی ۲ گل زده است و عیسی آل کثیر، حامدپاکدل و رضا اسدی هر کدام یک گل به ثمر رسانده اند.
مهدی عبدی امروز در جریان بازی پرسپولیس و نساجی هر دو گل تیمش را مقابل تیم شهرش به ثمر رساند. عبدی که حالا بهترین گلزن پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر است، متولد روستای قراخیل قائمشهر است.












