بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ویسی: خدا رحم کرد ۳ گل خوردیم/ باید فولاد را کالبدشکافی کنم!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:51
بدون تصویر

خبرورزشی – عبدالله ویسی پس از شکست سنگین ۳ بر صفر مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: هم این بازی هم بازی قبلی دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه دوم را خیلی زشت بازی کردیم و تنبیه هم شدیم. باید از هواداران عذرخواهی کنم. به آلومینیوم تبریک می‌گویم که تیم برتر میدان بودند و شاید خدا به ما رحم کرد که سه گل خوردیم. باید زودتر برگردیم و خودمان را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: ما غیر از لیگ در جام حذفی هم هستیم و باید زودتر بلند شویم و ریکاوری کنیم. باید ببینیم ایرادات مان کجاست و کالبد شکافی را انجام دهیم. ۴، ۵ هفته اول برای ما خیلی سخت است و هم ما و هم مردم از این شکست ناراحت هستند. امیدواریم از بازی ها جدا نشویم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.