ویسی: خدا رحم کرد ۳ گل خوردیم/ باید فولاد را کالبدشکافی کنم!
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – عبدالله ویسی پس از شکست سنگین ۳ بر صفر مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: هم این بازی هم بازی قبلی دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه دوم را خیلی زشت بازی کردیم و تنبیه هم شدیم. باید از هواداران عذرخواهی کنم. به آلومینیوم تبریک میگویم که تیم برتر میدان بودند و شاید خدا به ما رحم کرد که سه گل خوردیم. باید زودتر برگردیم و خودمان را تقویت کنیم.
وی ادامه داد: ما غیر از لیگ در جام حذفی هم هستیم و باید زودتر بلند شویم و ریکاوری کنیم. باید ببینیم ایرادات مان کجاست و کالبد شکافی را انجام دهیم. ۴، ۵ هفته اول برای ما خیلی سخت است و هم ما و هم مردم از این شکست ناراحت هستند. امیدواریم از بازی ها جدا نشویم.


امیدواری معنادار سرمربی استقلالی درباره لیگ قهرمانان آسیا
برنامه بازی های تیم سرمربی استقلالی در آسیا مشخص شد
زمان رونمایی از خرید بزرگ مدیرعامل پرسپولیسی مشخص شد
تکلیف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
سنگ تمام سرمربی استقلالی برای تراکتور پس از شکست دادن تی تی ها









