خطیبی: هنوز آلومینیوم آن تیمی که دوست دارم نشدهاست
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – رسول خطیبی پس از پیروزی ۳ بر صفر آلومینیوم مقابل فولاد اظهار داشت: یک برد خوب و همراه با یک بازی خوب را انجام دادیم. به هواداران مان و مجموعه باشگاه و کارگران کارخانه تبریک میگویم. کسانی که بازی را دیدند از عملکرد ما راضی بودیم. اینکه بگوییم سه گل زدیم و بازی خوبی انجام دادیم این را نشان نمیدهد که ما تیم کاملی هستیم. قطعا ایراداتی داریم و باید برطرف کنیم. تیمی که خودم دوست دارم هنوز نشده است.
وی ادامه داد: ما در نیمه اول با ۲ مهاجم بازی کردیم و یک مقدار سر در گم بودیم، اما در نیمه دوم شکل تیم را عوض کردیم و خوشبختانه تعویض هایمان هم جواب داد. در مجموع خوشحالم که در دو بازی که انجام دادیم، گلی دریافت نکردیم و البته بازیهای خوبی را انجام دادیم. مالکیت هم در اختیار ما بود و موقعیتهای زیادی را ایجاد کردیم.
سرمربی آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا قرار است بازیکن جدیدی به خدمت بگیرید یا خیر، گفت: من نام دو بازیکن را به باشگاه دادهام و آنها در حال پیگیری هستند. نام آنها را نمیگویم چون ممکن است به توافق نرسیم.
خطیبی در مورد دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: از فردا به بازی بعدی فکر میکنیم. جدا از این مسائل خواهشم این است که مسئولان استانی بیشتر تیم را همراهی و حمایت کرده و مشکل زمین را حل کنند. یک سال است که ما درگیر آن هستیم و معضل اصلی تیم ما محسوب میشود.


رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
آخرین خبر از جزئیات قرارداد کاپیتان پیشین استقلال با تیم مطرح شهرستانی
رحمتی سرمربی جدید آلومینیوم اراک؟
عقاب استقلال در آستانه پیوستن به گربه سیاه پرسپولیس
سرمربی استقلالی برکنار شد !
بازگشت کاپیتان محبوب استقلال به لیگ برتر









