امیری: از زمانی که به پرسپولیس آمدم، مشکل مالی همیشه بوده!
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – وحید امیری پس از برتری پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خوبی بود و در این مسابقه موقعیت چندانی به حریف ندادیم و توانستیم پیروز شویم.
وی در مورد اینکه در دو بازی دو پاس گل داده است، عنوان کرد: این هم زحمات بچه ها است و امیدوارم تداوم داشته باشد و باز هم هواداران مان را خوشحال کنیم.
هافبک پرسپولیس در مورد اعتراض ها به داوری گفت: متاسفانه همه ما از ابتدای بازی معترض هستیم. باید ما بازیکنان باید مدیریت کنیم و فشار را از روی داوران برداریم. ما که داخل زمین فشار میآوریم، نیمکت هم اضافه میشود. مطمئن باشید ما داوران خیلی خوبی داریم.
امیری در مورد مشکلات مالی و مدیریتی پرسپولیس تاکید کرد: در این چند سال که در تیم حضور داشته و خدمت کردهام همیشه مشکل مالی و بدهی بوده و پنجره بسته بوده است. امیدوارم این مشکلات برطرف شود. کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود به خاطر خودشان و هواداران تلاش میکنند و امیدوارم مسئولان هم واقعا به فکر تیم باشند و هرچه سریعتر مشکلات را حل کنند تا ما هم به یک شرایط ایده آل و نرمال برسیم.


رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
مدیر تیم هوادار پرسپولیسی ها را با خاک یکسان کرد
تلاش پرسپولیس برای بازگشت ستاره ملی پوش به ترکیب
ستاره کلیدی پرسپولیس و گل محمدی محروم شد
کارشناس داوری نیز طرف مربی پرسپولیس را گرفت
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی









