بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اگر ترابی کارت می‌گرفت، پرسپولیس دقیقه ۸۰ بازی ۱۰ نفره می‌شد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:27

خبرورزشی – ایزد سیف‌الله‌پور درباره شکست ۲ بر یک نساجی مازندران مقابل پرسپولیس اظهار داشت: این نتیجه مقابل پرسپولیس رقم خورد. نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و باید به این بازیکنان افتخار کرد. حداقل پنج بازیکن ما زیر ۲۳ سال دارند. اگر داور درباره مهدی ترابی کم‌لطفی نمی‌کرد و قبل از آن به او کارت زرد می‌داد، پرسپولیس در دقیقه ۸۰ بازی ۱۰ نفره می‌شد.

وی با تمجید از شاگردان الهامی تصریح کرد: به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم، اما نساجی هم تیم خیلی خوبی بود و تلاش می‌کنیم نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. از ساکت الهامی بابت آماده‌سازی این تیم خوب تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در مورد وضعیت ورزشگاه شهدای ساری خاطرنشان کرد: این ورزشگاه در اختیار باشگاه ماست و از مجموعه ورزش استان تشکر می‌کنیم. شرایط ورزشگاه شهدای ساری برای دیدار دو هفته آینده مقابل صنعت نفت آبادان بهتر می‌شود.

سیف‌الله‌پور درباره درخواست باشگاه‌های استقلال و تراکتور تبریز برای در اختیار گرفتن درآمد حاصل از تبلیغات محیطی و در پاسخ به این پرسش که آیا نساجی فصل گذشته از تبلیغات محیطی، درآمدی داشته است یا خیر، گفت: ما فصل گذشته از این بخش درآمد داشته‌ایم، اما در نشست این هفته هیئت مدیره در این باره تصمیم می‌گیریم. تبلیغات محیطی تاکنون در اختیار سازمان لیگ بوده است و ما هم تمکین کرده‌ایم.

وی درخصوص اعتراض مالک باشگاه تراکتور به حمایت نشدن باشگاه‌های خصوصی بیان کرد: زنوزی واقعیت را گفته است. باشگاه‌های تراکتور و نساجی خصوصی هستند و هیچ حمایتی از بخش خصوصی انجام نمی‌شود. انتظار داریم دولت جدید به بخش خصوصی کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.