بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فرجی: سرباز پرسپولیس هستم

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:26
بدون تصویر

مدافع پرسپولیس می‌گوید سریاز این تیم است و هر چه کادرفنی بگوید انجام می‌دهد. به گزارش ایسنا، فرشاد فرجی بعد از پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل نساجی و کسب ۶ امتیاز از ۲ بازی و داغ شدن رقابت در صدر جدول گفت: تمام تیم‌ها هدف‌های بزرگ دارند. تیم‌های قدرتمندی در این فصل داریم. تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. نتیجه دست خداست ولی این قول را می‌دهیم که با تمام وجود و توان برای خوشحالی هواداران کار کنیم.

او درباره بازی کردن در خط دفاعی کنار سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان پرسپولیس گفت: برای من افتخار است که کنار سیدجلال هستم. هر چه از کادرفنی دستور بگیرم انجام می دهم. سرباز پرسپولیس هستم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.