بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شیری: به تجربه بالای پرسپولیس باختیم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:25

بازیکن تیم فوتبال نساجی معتقد است پرسپولیس توانست با تجربه بالایش به ۳ امتیاز دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا،حامد شیری بعد از شکست ۲ بر یک نساجی مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم باتجربه‌ای است و فکر می‌کنم نتیجه‌ای که رقم خورد به دلیل تجربه بالای این تیم بود.

وی ادامه داد: امروز خوب کار کردیم ولی اتفاقات، بعد از بازی قابل جبران نیست. امیدوارم برای بازی‌های بعد بهتر کار و این نتیجه را جبران کنیم. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.