شیری: به تجربه بالای پرسپولیس باختیم
منبع : خبرگزاری ایلنا
بازیکن تیم فوتبال نساجی معتقد است پرسپولیس توانست با تجربه بالایش به ۳ امتیاز دست پیدا کند.
به گزارش ایلنا،حامد شیری بعد از شکست ۲ بر یک نساجی مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم باتجربهای است و فکر میکنم نتیجهای که رقم خورد به دلیل تجربه بالای این تیم بود.
وی ادامه داد: امروز خوب کار کردیم ولی اتفاقات، بعد از بازی قابل جبران نیست. امیدوارم برای بازیهای بعد بهتر کار و این نتیجه را جبران کنیم. انتهای پیام/


عصای دست کارلوس کی روش در تیم ملی مشخص شد
تیم مطرح لیگ برتری حریف تدارکاتی شاگردان مهدی مهدوی کیا
چالش جذاب مهدی مهدوی کیا با یحیی گل محمدی + جزئیات
مهدی مهدوی کیا رودرروی سرخپوشان
ستاره نساجی : اگر دقت می کردیم، استقلال را شکست می دادیم
رسمی ؛ ترکیب نساجی و استقلال اعلام شد









