بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عبدالله ویسی: روی عذرخواهی کردن ندارم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:25

سرمربی فولاد خوزستان از شرایط سخت این تیم گفت.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان که تیمش شکست بسیار سنگینی را در اراک تجربه کرد و با سه گل مقابل شاگردان رسول خطیبی بازنده بازی شد، در نشست خبری پس از این مسابقه اینطور توضیحاتش را در مورد عملکرد تیمش آغاز کرد: هم این بازی و هم بازی قبلی مقابل پرسپولیس دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه دوم ها را بسیار زشت و غیرقابل هضم بازی کردیم و تنبیه هم شدیم. واقعا نمی دانم اینقدر خجالت آور است که نمی توانم از مردم هم عذرخواهی کنم. در تمامی نقاط زمین در نیمه دوم بد بودیم و گل خوردیم. در فکر من چنین بازی و نتیجه ای نمی گنجد. به هر حال به آلومینیوم تبریک می گویم. نیمه دوم تیم برتر میدان بودند و می توانستند گل های بیشتری هم بزنند که شاید خدا به ما رحم کرد و سه گل خوردیم. نمی دانم ولی باید برگردیم به مسابقات و بازی بعدی را جبران کنیم و با تمام وجود بازی کنیم. می خواستیم بازی قبلی را جبران کنیم ولی نشد. باید ببینیم ایراد تیم از کجاست تا بتوانیم در حد نام فولاد و خوزستان بازی کنیم.

او سپس در مورد شرایط تیمش که در برخی از دقایق بازی نظم تاکتیکی را از دست می دهد، عنوان کرد: وی ادامه داد: به هر حال این تورنمنت ادامه دارد. جام حذفی نیست که بگوییم حذف شده ایم. باید بلند شویم و برگردیم به مسابقات. ۵ روز دیگر بازی داریم. باید ریکاوری روحی و روانی کنیم و ببینیم ایراد کار کجاست. کالبد شکافی کنیم و به مسابقات برگردیم. اگر اینطور ادامه پیدا کنیم، کارمان در ۴ ، ۵ هفته اول خیلی سخت می شود. می دانم مردم از نتیجه ناراحت هستند. من هم ناراحت هستم و امیدوارم نتیجه هفته آینده جبران شود؛ فقط همین.

  انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.