بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امیری: پرسپولیس هیچ وقت بدون مشکل نبوده است

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:25

وینگر پرسپولیس در مورد برتری مقابل نساجی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وحید امیری در زمان خروج از استادیوم بعد از برد ارزشمند تیمش  درباره این برد گفت: بازی سنگینی بود. نساجی تیمی است که بازیکنان باانگیزه و جوانی دارد. فشار بازی بالا بود و علیرغم اینکه موقعیت چندانی به حریف ندادیم برنده شدیم.

وی در ادامه درباره پاس گلش در این بازی گفت: حاصل تلاش همه بازیکنان است و خوشحالم که در نهایت برنده این بازی شدیم.

مدافع چپ پرسپولیس درباره شرایط داوری در این بازی گفت: از همان ابتدای بازی باید بازیکنان مدیریت کنند و فشار را از روی داوران برداریم. وقتی ما روی داور فشار بگذاریم، نیمکت هم پشت ما در می آید و کار را سخت تر می کند و ما باید مراقب این موضوع باشیم تا فشاری روی داوران نباشد.

امیری درباره وضعیت مدیریت این باشگاه و شرایط آن گفت: در چند سالی که در پرسپولیس بودیم و خدمت‌شان هستیم هیچ وقت نبوده که مشکل نباشد. همیشه مشکل بوده و همیشه پنجره بسته می شود و همیشه بدهی زیادی به وجود می آید. امیدوارم این مشکلات برطرف شود. کادرفنی و بازیکنان به خاطر هواداران تلاش می کنند و امیدوارم کسانی که در راس کار هستند واقعا به فکر تیم باشند و هر چه زودتر مشکلات را برطرف کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات برطرف شود و ما هم به شرایط ایده آل و نرمال برسیم. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.