امیری: پرسپولیس هیچ وقت بدون مشکل نبوده است
منبع : خبرگزاری ایلنا
وینگر پرسپولیس در مورد برتری مقابل نساجی صحبت کرد.
به گزارش ایلنا، وحید امیری در زمان خروج از استادیوم بعد از برد ارزشمند تیمش درباره این برد گفت: بازی سنگینی بود. نساجی تیمی است که بازیکنان باانگیزه و جوانی دارد. فشار بازی بالا بود و علیرغم اینکه موقعیت چندانی به حریف ندادیم برنده شدیم.
وی در ادامه درباره پاس گلش در این بازی گفت: حاصل تلاش همه بازیکنان است و خوشحالم که در نهایت برنده این بازی شدیم.
مدافع چپ پرسپولیس درباره شرایط داوری در این بازی گفت: از همان ابتدای بازی باید بازیکنان مدیریت کنند و فشار را از روی داوران برداریم. وقتی ما روی داور فشار بگذاریم، نیمکت هم پشت ما در می آید و کار را سخت تر می کند و ما باید مراقب این موضوع باشیم تا فشاری روی داوران نباشد.
امیری درباره وضعیت مدیریت این باشگاه و شرایط آن گفت: در چند سالی که در پرسپولیس بودیم و خدمتشان هستیم هیچ وقت نبوده که مشکل نباشد. همیشه مشکل بوده و همیشه پنجره بسته می شود و همیشه بدهی زیادی به وجود می آید. امیدوارم این مشکلات برطرف شود. کادرفنی و بازیکنان به خاطر هواداران تلاش می کنند و امیدوارم کسانی که در راس کار هستند واقعا به فکر تیم باشند و هر چه زودتر مشکلات را برطرف کنند.
وی در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات برطرف شود و ما هم به شرایط ایده آل و نرمال برسیم. انتهای پیام/


رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
مدیر تیم هوادار پرسپولیسی ها را با خاک یکسان کرد
تلاش پرسپولیس برای بازگشت ستاره ملی پوش به ترکیب
ستاره کلیدی پرسپولیس و گل محمدی محروم شد
کارشناس داوری نیز طرف مربی پرسپولیس را گرفت
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی









