بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جعفری: مقابل پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:25

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد که این تیم در خانه پرسپولیس دست و پا بسته نبوده است.

به گزارش ایلنا، رضا جعفری پس از شکست ۲ بر یک نساجی مازندران مقابل پرسپولیس اظهار داشت: تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم و نشان دادیم برای کسب نتایج بسیار خوب آمده‌ایم. امیدوارم بتوانیم این مسیر را ادامه بدهیم.

وی درباره جدایی خود از سایپا و پیوستن به نساجی تصریح کرد: من هفت سال در سایپا بازی می‌کردم و به نظرم در یکی دو سال اخیر که تیم نتیجه نمی‌گرفت، فضای باشگاه مسموم شده بود. سایپا به ریکاوری ساختاری و مدیریتی نیاز دارد و امیدوارم خیلی زود به جایگاه خود بازگردد. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.