جانملکی: بازی با پرسپولیس آنطور که فکر میکردیم پیش نرفت
منبع : خبرگزاری ایلنا
بازیکن تیم نساجی مازندران بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را دشوار توصیف کرد.
به گزارش ایلنا، امیر جانملکی درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی بود و بالاخره پرسپولیس تیم خوبی است و ما هم تمام تلاش مان را کردیم. تیم دست و پا بسته ای نبودیم. نتیجه آنطور که فکر می کردیم خوب پیش نرفت و امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم جبران کنیم و هواداران را خوشحال کنیم.
وی درباره زمین استادیوم خانگی شان (شهدای ساری) گفت: زمین کیفیت مناسبی ندارد و به ما قول دادند که هر چه زودتر چمن را بهتر کنند. امیدوارم هر چه زودتر کار استادیوم وطنی درست شود تا آنجا بازی کنیم چرا که برای ما بهتر خواهد بود. انتهای پیام/


عصای دست کارلوس کی روش در تیم ملی مشخص شد
تیم مطرح لیگ برتری حریف تدارکاتی شاگردان مهدی مهدوی کیا
چالش جذاب مهدی مهدوی کیا با یحیی گل محمدی + جزئیات
مهدی مهدوی کیا رودرروی سرخپوشان
رسمی ؛ ترکیب نساجی و استقلال اعلام شد
پشت پرده رفتار عجیب فرهاد مجیدی پیش از دیدار با نساجی فاش شد + جزئیات









