بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یحیی گل محمدی بازیکن جدیدش را تنبیه کرد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:23

خبرورزشی – علیرضا  ابراهیمی مدافع جدید پرسپولیس که از گل گهر به این تیم آمد امیدوار بود با توجه به جدایی کنعانی زادگان خیلی زود به ترکیب پرسپولیس برسد نتوانست خودش را به کادر فنی این تیم تحمیل کند و هنوز فرصتی برای بازی کردن پیدا نکرده است.

مدافع پرسپولیس در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به اهواز برای بازی با فولاد نسبت به نیمکت‌نشینی در این تیم اعتراض کرد و همین موضوع باعث شد تا یحیی گل‌محمدی نام این بازیکن را از لیست بازی با فولاد خط بزند.

ابراهیمی بعد از چند جلسه غیبت در تمرینات با عذرخواهی توانست مجوز تمرین کردن را بگیرد ولی یحیی گل محمدی نام این بازیکن پرحاشیه را از فهرست بازی مقابل نساجی خط زد تا مدافع تیمش را تنبیه کرده باشد.

ابراهیمی با این وضعیت کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.