بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آلومینیوم اراک ۳ – فولاد ۰/ برتری پرگل آلومینیوم برابر فولاد بحران زده

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:23

خبرورزشی – در روز پایانی مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر صفر میزبان خاتمه یافت.

علیرضا نقی‌زاده در دقیقه ۵۸، پوریا آریاکیا در دقیقه ۸۶ و علی فاتح در دقیقه ۹۰ گل‌های شاگردان خطیبی را به ثمر رساندند تا آلومینیوم در جدول ۴ امتیازی شود. فولاد نیز با این شکست همچنان بدون امتیاز ماند و با ۶ گل خورده در دو بازی به انتهای جدول رفت.

قضاوت این دیدار برعهده میثم حیدری بود که به میلاد فخرالدینی، محمود قائد رحمتی و علیرضا نقی‌زاده از آلومینیوم و به میلاد بدرقه از فولاد کارت زرد نشان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.