ببینید| جنجالیترین صحنه؛ گل سالم پرسپولیس سوخت؟/ واکنش ۵ چهره مطرح به سوت داور
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – دیدار تیمهای پرسپولیس و نساجی در حالی به پایان رسید که در دقیقه ۱۲ این مسابقه قرمزها با ضربه آلکثیر به گل رسیدند اما بالا رفتن پرچم کمک داور باعث شد تا این گل مردود شود.
آفساید مربوط به لحظهای قبل و زمانی بود که مهدی عبدی، توپ را به مهدی ترابی داده بود. در این صحنه که البته بسیار میلیمتری و حساس بود، پرسپولیسیها اعتقاد داشتند آفساید رخ نداده است.
با این حال و باوجود مردود شدن این گل، پرسپولیس توانست در ادامه دو بار با ضربه ترابی به گل برسد و پیروز مسابقه شود. هرچند که هواداران این تیم اعتقاد دارند تیم داوری مانع از تکرار پیروزی سه گله این تیم شد.
تصویر لحظه سوت جنجالی داور را در تصویر زیر ببینید:
در این خصوص نظرات کارشناسان داوری را میخوانید:
حسین نجاتی: به هیچ عنوان آفساید نبود. کمک اول مسابقه اشتباه در ارزیابی داشت چون مهاجم میانی پرسپولیس در آفساید بود ولی توپ به مهاجم سمت چپ رفت و کمک عجولانه پرچم را به علت تخلف آفساید بالا برد.
محمد فنایی: بازیکن پرسپولیس یک نصفه پا جلوتر بود و آفساید بود.
نوذر رودنیل: گل صد در صد سالم بود.
نوید مظفری: صحنه ای که گل پرسپولیس آفساید اعلام شد، اشتباه کمک داور بود. از زاویه دوربین دوم مشخص میشود که کمک داور اشتباه کرده است.
رضا سخندان: کمک داور در این صحنه از روی خط جایگاه هر دو بازیکن را دیده اما ما این فرصت را نداریم و چنین زاویه ای وجود ندارد و به همین خاطر از نظر من حق را باید به کمک داور و تصمیم او داد.
صحنه گل پرسپولیس که از سوی داور آفساید گرفته شد را در ویدیوی زیر ببینید:


رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
مدیر تیم هوادار پرسپولیسی ها را با خاک یکسان کرد
تلاش پرسپولیس برای بازگشت ستاره ملی پوش به ترکیب
ستاره کلیدی پرسپولیس و گل محمدی محروم شد
کارشناس داوری نیز طرف مربی پرسپولیس را گرفت
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی









