الهامی: پرسپولیس تصور نمیکرد که بازی برایش اینقدر سخت باشد
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – ساکت الهامی پس از دیدار تیمهای فوتبال پرسپولیس و نساجی اظهار داشت: این برد را تبریک میگویم. به شاگردانم خسته نباشید میگویم که بازی خوبی انجام دادند. پرسپولیس تصور نمیکرد که بازی برایش اینقدر سخت باشد. آنها خیلی خوب جنگیدند و به آنها خسته نباشید میگویم. شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم این نتیجه را جبران کنیم.
وی در مورد اعتراضهایش در کنار زمین، ادامه داد: به داوران هم خسته نباشید میگویم. به هر حال فشار بازی موجب میشود که واکنشهایی داشته باشیم. کنترل خودم سخت است، اما فکر میکنم بازی برای داوران هم سخت بود. آنها هم انسان هستند و باید هوای آنها را داشته باشیم که به حالت قبل بازگردند. من خودم همیشه از داوری گلایه داشتم، اما با این حال به آنها خداقوت میگویم.
الهامی گفت: از شاگردانم تشکر میکنم که مردانه جنگیدند. فوتبال باکیفیتی را شاهد بودیم و اگر از فرصتها استفاده میکردیم دست پر ورزشگاه را ترک میکردیم. شرمنده هواداران شدیم، اما نمیتوانم ایرادی به شاگردانم بگیرم.
سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد عملکرد تیم داوری، خاطرنشان کرد: من کارت زرد نگرفتم و به تیم داوری خسته نباشید میگویم و امیدوارم موفق باشند.


عصای دست کارلوس کی روش در تیم ملی مشخص شد
تیم مطرح لیگ برتری حریف تدارکاتی شاگردان مهدی مهدوی کیا
سنگ تمام سرمربی مطرح لیگ برتری برای استقلال
واکنش عجیب سرمربی تیم لیگ برتری به حمله گل محمدی به داور دربی
افشاگری دروازه بان پرسپولیسی درباره پشت پرده اخراجش مقابل سپاهان
سه ستاره سپاهان مصدوم شدند









