بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حقیقی: پرسپولیس خانه اول من است/ وقت کافی برای جبران داریم

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:22

خبرورزشی – علیرضا حقیقی چهارشنبه شب پس از پایان بازی نساجی مازندران با پرسپولیس که با شکست دو بر یک تیمش به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوب بازی کردیم اما در فوتبال به تیمی که خوب بازی می‌کند، امتیاز نمی‌دهند.

وی افزود: ما تیم جوانی هستیم و بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند اما برابر تیم خوب پرسپولیس عالی کار کردند.

دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: مستحق تساوی در این بازی بیرون از خانه بودیم اما شکست خوردیم تا دست خالی تهران را ترک کنیم اما چیزی برایمان به پایان نرسیده است.

حقیقی تصریح کرد: هفته‌های زیادی به پایان لیگ برتر وقت باقی مانده است و این فرصت را داریم تا شکست برابر پرسپولیس را جبران کنیم.

وی در پایان گفت: همیشه گفته‌ام و باز تاکید می‌کنم پرسپولیس خانه اول و نساجی خانه دوم من است، این بازی برایم خاطرات گذشته را زنده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.