سرمربی تیم فوتبال نساجی: شاگردانم ایرادی نداشتند
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، ساکت الهامی چهارشنبه شب پس از پایان بازی پرسپولیس و نساجی مازندران در هفته دوم لیگ برتر باشگاههای ایران اظهار داشت: به تیم پرسپولیس بابت پیروزی مقابل نساجی مازندران تبریک میگویم و امیدوارم این بردها برای این تیم پرطرفدار ادامه داشته باشد.
وی افزود: به بازیکنان تیم خود خسته نباشید جانانهای میگویم، آنها زحمت زیادی در این بازی کشیدند و شرمنده این عزیزان هستم و شکست را بر عهده میگیرم.
الهامی خاطرنشان کرد: به طور حتم پرسپولیس فکر نمیکرد در برابر نساجی مازندران چنین فشاری را تحمل کند اما ما عالی بازی کردیم و از هواداران عذرخواهی میکنم و امیدوارم در بازیهای آینده جبران کنیم.
وی گفت: به داوران این بازی خسته نباشید میگویم، فشار بازی برای همه است اما برای من مربی که کنار زمین هستم این فشار چند برابر است.
تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک از سد نساجی گذشت تا با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت سه به رده سوم صعود کند. نساجی نیز با سه امتیاز تیم هشتم جدول به شمار میرود.


استقلال در سودای رکورد جاودانه
آمار فوق العاده پرسپولیس در لیگ ۲۱
ستاره جنجالی پرسپولیسی غایب بزرگ دیدار حساس
احتمال کسر امتیاز از نفت آبادان!
فرهاد مجیدی حال دو ستاره استقلال را گرفت
فرصت ویژه برای فرهاد مجیدی پس از حذف استقلال از آسیا









