پرسپولیس ۱۲ تایی شد؛ نساجی خلف وعده نکرد
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد نساجی مازندران بگذرد و به جمع تیمهای ۶ امتیازی لیگ بیست و یکم اضافه شود.
این هفتمین تقابل پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر بود که به چهارمین برد سرخپوشان تهرانی منجر شد. هر چهار برد تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی رقم خورده و سه بازی برگزار شده در مازندران برندهای نداشته است.
پرسپولیس در تمام رویاروییهای خود با نماینده شهر خسته موفق شده گلزنی کند و بازهم شاهد این ماجرا بودیم. علیرضا حقیقی هم برای سومین بار به پرسپولیس باخت تا تمام مصافهایش با تیم اسبقش منجر به شکست شده باشد.
پرسپولیس همچنان به روند بدون باخت خود در ورزشگاه آزادی در لیگ برتر ادامه داد و حالا در ۱۲ دیدار اخیر خود توانسته به هر سه امتیاز دست پیدا کند و حتی یک امتیاز را هم از کف ندهد. این تیم آخرین بار در هفته هفتم با نتیجه مساوی صفر بر صفر مقابل سپاهان متوقف شده بود و تمام دیدارهای بعدی را با برد به پایان رسانده بود.


بلوغ فکری هواداران پرسپولیس پس از پنج قهرمانی لیگ برتر ؛ اتفاقی تاریخی پس از پایان بازی با هوادار
برخورد جالب یحیی گل محمدی با سرمربی تیم ملی در حاشیه بازی پرسپولیس
در حاشیه بازی پرسپولیس و هوادار ؛ ناراحتی حمید مطهری از ستاره ملی پوش سرخ ها
شوک سنگین یحیی گل محمدی به ستاره خبرساز پرسپولیس
یحیی گل محمدی پرونده حامد لک را در پرسپولیس می بندد؟
لژیونر ملی پوش در یک قدمی پرسپولیس ؛ بمب یحیی گل محمدی در تابستان









