حسینی: سردرگم هستیم
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا،«سید جلال حسینی» چهارشنبه شب پس از پایان بازی پرسپولیس و نساجی مازندران که با پیروزی دو بر یک قرمزپوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی را برابر نساجی مازندران پیش رو داشتیم، آنها نمایش خوبی را برابر ما داشتند اما برنده از زمین خارج شدیم.
وی افزود: یحیی گلمحمدی درباره مشکلات پرسپولیس همه حرفها را بر زبان آورد و امیدوارم این مشکلات حل شود.
کاپیتان پرسپولیس خاطرنشان کرد:بعد از بازی الهلال عربستان و شروع لیگ برتر دچار شرایط سخت و سردرگم هستیم که نیاز به زمان داریم تا این مسائل برطرف شود.
حسینی گفت: دو تیم به داوری اعتراض میکردند و حالا باید کارشناسان داوری درباره اتفاقات و صحنههای مشکوک مسابقه حرف بزنند.
گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک از سد نساجی گذشت تا با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت سه به رده سوم صعود کند. نساجی نیز با سه امتیاز تیم هشتم جدول به شمار میرود.


رونمایی از ترکیب استقلال مقابل پیکان
ستاره پرتغالی با تراکتور به توافق رسید
تلاش پرسپولیس برای بازگشت ستاره ملی پوش به ترکیب
ستاره کلیدی پرسپولیس و گل محمدی محروم شد
کارشناس داوری نیز طرف مربی پرسپولیس را گرفت
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی









