بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حسینی: سردرگم هستیم

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:20

به گزارش ایرنا،«سید جلال حسینی» چهارشنبه شب پس از پایان بازی پرسپولیس و نساجی مازندران که با پیروزی دو بر یک قرمزپوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی را برابر نساجی مازندران پیش رو داشتیم، آنها نمایش خوبی را برابر ما داشتند اما برنده از زمین خارج شدیم.

وی افزود: یحیی گل‌محمدی درباره مشکلات پرسپولیس همه حرف‌ها را بر زبان آورد و امیدوارم  این مشکلات حل شود.

کاپیتان پرسپولیس خاطرنشان کرد:بعد از بازی الهلال عربستان و شروع لیگ برتر دچار شرایط سخت و سردرگم هستیم که نیاز به زمان داریم تا این مسائل برطرف شود.

حسینی گفت: دو تیم به داوری اعتراض می‌کردند و حالا باید کارشناسان داوری درباره اتفاقات و صحنه‌های مشکوک مسابقه حرف بزنند.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک از سد نساجی گذشت تا با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت سه به رده سوم صعود کند. نساجی نیز با سه امتیاز تیم هشتم جدول به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.