حقیقی: وقت کافی برای جبران داریم
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، «علیرضا حقیقی» چهارشنبه شب پس از پایان بازی نساجی مازندران با پرسپولیس که با شکست دو بر یک تیمش به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوب بازی کردیم اما در فوتبال به تیمی که خوب بازی میکند، امتیاز نمیدهند.
وی افزود: ما تیم جوانی هستیم و بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی میکردند اما برابر تیم خوب پرسپولیس عالی کار کردند.
دروازهبان پرسپولیس خاطرنشان کرد: مستحق تساوی در این بازی بیرون از خانه بودیم اما شکست خوردیم تا دست خالی تهران را ترک کنیم اما چیزی برایمان به پایان نرسیده است.
حقیقی تصریح کرد: هفتههای زیادی به پایان لیگ برتر وقت باقی مانده است و این فرصت را داریم تا شکست برابر پرسپولیس را جبران کنیم.
وی در پایان گفت: همیشه گفتهام و باز تاکید میکنم پرسپولیس خانه اول و نساجی خانه دوم من است، این بازی برایم خاطرات گذشته را زنده کرد.
گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک از سد نساجی گذشت تا با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت سه به رده سوم صعود کند. نساجی نیز با سه امتیاز تیم هشتم جدول به شمار میرود.


در حاشیه بازی پرسپولیس و هوادار ؛ ناراحتی حمید مطهری از ستاره ملی پوش سرخ ها
خبری تلخ برای گل محمدی و هواداران پرسپولیس در آستانه آغاز مجدد بازی های لیگ برتر
خبری مهم از تمرین پرسپولیس در آستانه قرعه کشی جام جهانی
روز سرنوشت ساز سرمربی پرسپولیس مشخص شد
پاسخ معنادار علیرضا بیرانوند به احتمال بازگشت به پرسپولیس
اتفاقی که پرسپولیسی ها پیش بینی نمی کردند !









