بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حقیقی: وقت کافی برای جبران داریم

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:20
بدون تصویر

به گزارش ایرنا، «علیرضا حقیقی» چهارشنبه شب پس از پایان بازی نساجی مازندران با پرسپولیس که با شکست دو بر یک تیمش به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوب بازی کردیم اما در فوتبال به تیمی که خوب بازی می‌کند، امتیاز نمی‌دهند.

وی افزود: ما تیم جوانی هستیم و بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند اما برابر تیم خوب پرسپولیس عالی کار کردند.

دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: مستحق تساوی در این بازی بیرون از خانه بودیم اما شکست خوردیم تا دست خالی تهران را ترک کنیم اما چیزی برایمان به پایان نرسیده است.

حقیقی تصریح کرد: هفته‌های زیادی به پایان لیگ برتر وقت باقی مانده است و این فرصت را داریم تا شکست برابر پرسپولیس را جبران کنیم.

وی در پایان گفت: همیشه گفته‌ام و باز تاکید می‌کنم پرسپولیس خانه اول و نساجی خانه دوم من است، این بازی برایم خاطرات گذشته را زنده کرد.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک از سد نساجی گذشت تا با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت سه به رده سوم صعود کند. نساجی نیز با سه امتیاز تیم هشتم جدول به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.