بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترابی: قهرمانی‌های گذشته را تکرار می‌کنیم

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:20
بدون تصویر

به گزارش ایرنا، «مهدی ترابی» چهارشنبه شب پس از پایان بازی پرسپولیس و نساجی مازندران که با پیروزی دو بر یک قرمزپوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس و می‌خواهد عملکرد خوب سال‌های قبل خود را تکرار کند.

وی افزود: تیم نساجی مازندران نسبت به فصل گذشته کاملا متحول شده و قابل قیاس با آن تیم گذشته نیست و نمایش خوبی را برابر ما به اجرا گذاشت.

بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: مربیان پرسپولیس به خوبی نقاط ضعف و قدرت نساجی مازندران را آنالیز کرده و از آنها شناخت داشته و با آمادگی ذهنی پا به زمین مسابقه گذاشتیم.

ترابی گفت: امشب در ورزشگاه آزادی این سه امتیاز ر به دست آوردیم و به دنبال برد در بازی‌های آینده هستیم تا به هدف خود برسیم.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۸ و در چارچوب هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران رفت و در نهایت موفق شد میهمان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا ۶ امتیازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.