بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نعمتی: امتیازهای هفته های ابتدایی برای قهرمانی در لیگ مهم است

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:20

به گزارش ایرنا، سیامک نعمتی پس از دیدار برابر نساجی که با برتری سرخ پوشان تهرانی همراه بود، افزود: گفته بودم بازی سختی داریم اما خدا را شکر توانستیم به پیروزی برسیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

وی ادامه داد: سه امتیاز هفته‌های ابتدایی لیگ در قهرمانی مهم است و امیدوارم در ادامه لیگ نیز بتوانیم امتیازهای لازم را نیز کسب کرده تا در مسیر قهرمانی گام برداریم.

وی یادآور شد: متاسفانه در هفته اول به علت بیماری غایب بودم. این هفته به بازی آمدم و به تیم کمک کردم. امیدوارم از هفته‌های آینده بیش‌تر از گذشته در ترکیب حضور داشته باشم.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری خانگی با نتیجه  ۲ بر یک از نساجی مازندران را با شکست بدرقه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.