امیری: باید فشار از روی داوران برداشته شود
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال موفق شد با نتیجه ۲ بر یک نساجی را شکست دهد و دومین برد خود در لیگ بیست و یکم را جشن بگیرد. ۲ گل پرسپولیس در این دیدار توسط مهدی عبدی به ثمر رسید.
وحید امیری بعد از پایان این دیدار در جمع خبرنگاران با اشاره به سختی این بازی اظهار داشت: تیم نساجی یک تیم سرسخت و جنگنده است و به تیمی تبدیل شده که ترکیبی از جوانان و با تجربه ها است. برد این تیم کار راحتی نبود اما با تلاش کادر فنی و بازیکنان در زمین رقم خورد.
وی که در ۲ بازی موفق به ثبت پاس گل به نام خود شده است در این زمینه افزود: من نیز عضوی از تیم هستم و تمام بچه ها تلاش می کنند تا موفقیت ثبت شود. امیدوارم این موفقیت ها ادامه داشته باشد و هواداران را خوشحال کنیم.
ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به داوری بازی گفت: نباید بازیکنان تیم ها در زمین داور را تحت فشار قرار دهند. زمانی که بازیکنان جنجال را شروع کنند نیمکت نیز به کمک آنان خواهد آمد و این بر عملکرد تاثیر خواهد کرد. مطمئن باشید ما داوران خیلی خوبی داریم و باید فشار را از آنان دور کنیم.
امیری گذری بر مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس زد و تصریح کرد: در این چند سال که در خدمت پرسپولیس بودم مشکل همیشه بوده و با پنجره بسته مواجه بودیم اما از مشکلات گذر کردیم و موفقیت های زیادی به دست آمد.
وی ادامه داد: کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود به خاطر خودشان و هواداران تلاش میکنند و امیدوارم مسئولان هم واقعا به فکر تیم باشند و هرچه سریعتر مشکلات را حل کنند تا ما هم به یک شرایط ایده آل و نرمال برسیم.


تلاش پرسپولیس برای بازگشت ستاره ملی پوش به ترکیب
در حاشیه بازی پرسپولیس و هوادار ؛ ناراحتی حمید مطهری از ستاره ملی پوش سرخ ها
ستاره محبوب هواداران پرسپولیس در آستانه بازگشت
غیبت سه ستاره پرسپولیس در دیدار با هوادار
خبری تلخ برای گل محمدی و هواداران پرسپولیس در آستانه آغاز مجدد بازی های لیگ برتر
خبری مهم از تمرین پرسپولیس در آستانه قرعه کشی جام جهانی









