حقیقی: روی اشتباهات بچگانه و مبتدیانه گل خوردیم
منبع : خبرگزاری ایسنا
دروازهبان نساجی میگوید یک تیم هر چقدر هم پاسکاری کند و رقیبش را تحت فشار بگذارد در نهایت کسب امتیاز ارزشمند است که تیم او در کسب امتیاز ناکام ماند. به گزارش ایسنا، علیرضا حقیقی، دروازهبان نساجی بعد از ناکامی تیمش در کسب سه امتیاز دیدار با پرسپولیس و شکست دو بر یک در آزادی گفت: به هر حال فوتبال همین است. هر دروازهبانی دوست دارد بهترین عملکرد خود را داشته باشد. هر چه داشتم برای تیم گذاشتم. روی یک سری اشتباهات بچگانه و مبتدی گل خوردیم. جلوی تیم بزرگی به نام پرسپولیس بازی کردیم که قهرمان پنج دوره لیگ برتر و دو بار نایب قهرمانی آسیا است. ما بازیکنان جوانی داشتیم و الان هم هفته دوم بازیهاست. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. راه طولانی و درازی در پیش داریم.
دروازهبان نساجی درباره شایستگی تیمش در این دیدار برای کسب حداقل امتیاز گفت: خودم به شخصه کاری به مسائل خوب ندارم. ما ۱۰ هزار بار هم رقیب را پرس (تحت فشار) کرده باشیم و هزار بار پاس بدهیم، در نهایت سه امتیاز مهم است. با وجود شایستگیها سه امتیاز را نگرفتیم. حداقل لیاقت یک امتیاز را داشتیم.
انتهای پیام


سرمربی پرسپولیس : دوست ندارم در مرحله گروهی ، ایران و کرواسی را روبهروی هم ببینم
بازیکنان پرسپولیس ناامید شده اند
بىاطلاعى باشگاه ” پرسپولیس ” از پیشنهادهای ” مهدی طارمى ” !
هیچ تیمی ستاره ” پرسپولیس ” را نمیخواهد ؛ او هیچ پیشنهادی ندارد و فقط پول میخواهد !
هوادار دو آتیشه ” پرسپولیس ” هستم ؛ همیشه پرسپولیسی بودم و این تیم را دوست داشتم
پسر پرسپولیس بلاتکلیف است!









