گلمحمدی: شرایطی ایجاد شده تا فقط پرسپولیس نتواند بازیکن خارجی جذب کند/ دغدغه و درگیری ذهنی زیاد داریم
منبع : خبرگزاری ایلنا
سرمربی پرسپولیس در مورد برتری مقابل نساجی مازندران صحبت کرد.
به گزارش ایلنا، یحیی گلمحمدی، سرمربی پرسپولیس در مورد برتری مقابل نساجی اظهار داشت: در مجموع بازی درگیرانه و فیزیکی بود. دو تیم خیلی خوب پرس کردند. بازیای بود که فضای کمی دو تیم بهم میداند و به همین دلیل بیشتر بازی میانه میدان بود. در مجموع بازی خوبی بود و فکر میکنم که تماشاگر پسند بود. موقعیت های خوبی دو تیم داشتند.
وی افزود: نساجی تیم خوبی بود و یکی از تیم های خوب لیگ برتر هستند و پیش بینی میکردیم که سخت باشد و هرچند که خانگی بود ولی کار سختی را پیش رو داشتیم. خداراشکر اولین سه امتیاز خانگی خوب بود و امیدوارم که این روند را ادامه بدهیم هرچند که مشکلات عجیب و غریبی داریم.
گل محمدی در ادامه گفت: بچه ها با تمام وجود کار میکنند، با تمام کمبودهایی که وجود دارد. امیدوارم این مسائلی برطرف شود. درگیریهای ذهنی خیلی زیادی داریم. قابل گفتن نیست ولی امیدواریم شرایطی را به وجود بیاورند که از این مخمصه خارج شویم.
وی ادامه داد: در هر صورت اگر نیاز شد به بازیکن خارجی هم فکر میکنیم ولی شرایط طوری است که حتی نمیتوانیم مخارج یومیه و روزانه باشگاه را تامین کنیم. نمیدانم چطور بازیکن خارجی بگیریم. پنجره بسته است و مشکل قانونی داریم. اگر پولی باشد داخل تیم خرج میشود. ما هم دوست داریم که تیم را تقویت کنیم و شرایطی که برای جذب بازیکن خارجی به وجود آوردند طوری است که فقط پرسپولیس نمیتواند بازیکن خارجی جذب کند. امیدوارم شرایط برای همه تیمها یکسان باشد. انتهای پیام/


رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
مدیر تیم هوادار پرسپولیسی ها را با خاک یکسان کرد
تلاش پرسپولیس برای بازگشت ستاره ملی پوش به ترکیب
ستاره کلیدی پرسپولیس و گل محمدی محروم شد
کارشناس داوری نیز طرف مربی پرسپولیس را گرفت
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی









