بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کاپیتان پرسپولیس: سردرگم هستیم/ واکنش سید جلال به مباحث جادوگری

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:17

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدجلال حسینی پس از برد پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: بازی سخت اما اخوبی بود. نساجی تیم خیلی خوبی است. امروز خیلی خوب بازی کرد اما ما توانستیم سه امتیاز خوب را بگیریم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد بلاتکلیفی که یحیی گل محمدی به آن اشاره کرد، گفت: او همه چیز را گفته است. امیدوارم همه چیز درست شود. بعد از بازی با الهلال، الان لیگ شروع شده و نیاز به زمان داریم تا همه چیز درست شود. امیدوارم به صدری هم کمک شود. واقعا سردرگم هستیم اما منتظریم ببینیم چه می‌شود.

وی در خصوص داوری بازی امروز عنوان کرد: هر دو تیم اعتراض می‌کردند.کارشناسان در مورد این مسائل نظر می‌دهند.

حسینی در خصوص اینکه زمانی در سایپا بازی می‌کرد و در آن مقطع صحبت هایی در مورد جادوگری مطرح شده بود، عنوان کرد: ما در سایپا چنین چیزی ندیدیم. مربی ما علی دایی بود. ذوالفقارنسب، لیت بارسکی و لوران بودند. اصلا نمی‌دانم جریان چیست.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در سال های اخیر مسائلی در مورد جادوگری را دیده است،  گفت: این سوال‌ها چیست؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.