بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس رکورددار لیگ برتر فوتبال شد/عبدی به ۲۰ رسید

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:17

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران بود و با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

هر دوگل قرمزپوشان در این بازی را مهدی عبدی به ثمر رساند.

پرسپولیس با این برد، دوازدهمین پیروزی خانگی و متوالی خود در لیگ برتر را بدست آورد و از این حیث رکورددار شد.

قرمزپوشان از فصل گذشته تاکنون ۱۱ برد متوالی خانگی را بدست آورده بودند که با غلبه بر شاگردان الهامی در ورزشگاه آزادی به رکورد جدیدی دست یافتند.

همچنین مهدی عبدی با دو گل برابر نساجی قائمشهر، ۲۰ گل را برای پرسپولیس به ثمر رسانده است.

او بر این اساس چهار گل در دوره نوزدهم لیگ برتر، سه گل در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰، دو گل در جام حذفی فصل گذشته و ۹ گل در لیگ بیستم زده بود و حالا گلزنی در لیگ بیست و یکم را سریع شروع کرد و دو گله است. مهدی عبدی امشب برابر نساجی برای پنجمین بار در گلزنی برای سرخپوشان، دبل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.