بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امیری: از زمانی که به پرسپولیس آمدم، مشکل مالی همیشه بوده/ باید فشار را از روی داوران برداریم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:17

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید امیری پس از برتری پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خوبی بود و در این مسابقه موقعیت چندانی به حریف ندادیم و توانستیم پیروز شویم.

وی در مورد اینکه در دو بازی دو پاس گل داده است، عنوان کرد: این هم زحمات بچه ها است و امیدوارم تداوم داشته باشد و باز هم هواداران مان را خوشحال کنیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اعتراض ها به داوری گفت: متاسفانه همه ما از ابتدای بازی معترض هستیم. باید ما بازیکنان باید مدیریت کنیم و فشار را از روی داوران برداریم. ما که داخل زمین فشار می‌آوریم، نیمکت هم اضافه می‌شود. مطمئن باشید ما داوران خیلی خوبی داریم.

امیری در مورد مشکلات مالی و مدیریتی پرسپولیس تاکید کرد: در این چند سال که در تیم حضور داشته و خدمت کرده‌ام همیشه مشکل مالی و بدهی بوده و پنجره بسته بوده است. امیدوارم این مشکلات برطرف شود. کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود به خاطر خودشان و هواداران تلاش می‌کنند و امیدوارم مسئولان هم واقعا به فکر تیم باشند و هرچه سریعتر مشکلات را حل کنند تا ما هم به یک شرایط ایده آل و نرمال برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.