بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازیکن نساجی: مقابل پرسپولیس حق مان باخت نبود

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:17

به گزارش خبرگزاری فارس، امیرمهدی جانملکی پس از شکست نساجی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی بود، آنها تیم بزرگی هستند و ما هم تمام تلاش مان را کردند. تیم دست و پا بسته ای نبودیم و موقعیت هایی را ایجاد کردیم.

وی در مورد نتیجه گفت: نتیجه آنطور که باید و شاید پیش نرفت و حق مان باخت نبود. امیدوارم بازی بعدی جبران کرده و دل هواداران مان را شاد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.