بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ویسی: خدا رحم کرد ۳ گل خوردیم/ باید زودتر برگردیم

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:16

خبرگزاری میزان – عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*هم این بازی هم بازی قبلی دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه دوم را خیلی زشت بازی کردیم و تنبیه هم شدیم. باید از هواداران عذرخواهی کنم. به آلومینیوم تبریک می‌گویم که تیم برتر میدان بودند و شاید خدا به ما رحم کرد که سه گل خوردیم. باید زودتر برگردیم و خودمان را تقویت کنیم.  

*غیر از لیگ در جام حذفی هم هستیم و باید زودتر بلند شویم و ریکاوری کنیم. باید ببینیم ایرادمان کجاست و کالبد شکافی را انجام دهیم. ۴، ۵ هفته اول برای ما خیلی سخت است و هم ما و هم مردم از این شکست ناراحت هستند. امیدواریم از بازی ها جدا نشویم.  بیشتر بخوانید: ویسی: شناخت خوبی از آلومینیوم داریم/ محکوم به برد هستیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.