الهامی: پرسپولیس تصور چنین بازی سختی را نداشت/ باید هوای داوران را داشته باشیم
منبع : خبرگزاری میزان
خبرگزاری میزان – ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس صحبتهایی انجام داد که گزیده آن را در زیر میخوانید. * به تیم خوب پرسپولیس به خاطر کسب این پیروزی تبریک میگویم و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد. خسته نباشید جانانه به بازیکنانم میگویم و میتوانم بگویم شرمنده آنها هستم. * پرسپولیس تصور نمیکرد این دیدار به این اندازه سخت از آب دربیاید. بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب جنگیدند و خوب بازی کردند. * ما هم خیلی خوب بودیم و نمیتوانم از بازیکنان ایراد بگیرم. به آنها خسته نباشید میگویم و شرمندگی من هم برای هواداران است. انشاءالله بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم. * به داوران خسته نباشید میگویم که قضاوت خوبی داشتند. این اتفاقات (اعتراضها) بهخاطر فشار بازی بوده و برای همه وجود دارد. بازی سختی برای داوران بود و آنها هم انسان هستند. باید هوای داوران را داشته باشیم تا به شرایط سابق برگردیم. من همیشه از داوری گلایه داشتم، اما به گروه داوری خسته نباشید میگویم. * من از داور کارت نگرفتم و یکی از همکارانم کارت گرفت. به تیم داوری هم خسته نباشید میگویم و امیدوارم موفق باشند. بیشتر بخوانید: نارضایتی بازیکنان پرسپولیس از عدم دریافتی در فصل جدید
انتهای پیام/












