بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیف‌الله‌پور: سال گذشته هم از تبلیغات محیطی دریافتی داشتیم/ از الهامی به خاطر تیم خوبی که ساخته متشکرم

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 21:16

خبرگزاری میزان – ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.   * در نیمه دوم بازی کلا در اختیار ما بود. به این بچه‌ها باید افتخار کرد. حداقل ۵ بازیکن ما امروز امید و زیر ۲۳ سال بودند.   * اگر مقداری داور روی خطای ترابی کم لطفی نمی‌کرد و کارتی که آنجا داد را قبلش می‌داد، فکر می‌کنم پرسپولیس دقیقه ۸۰، ده نفره می‌شد.   * برای بازی‌های بعدی باید نقاط ضعفمان را برطرف کنیم، اما از ساکت الهامی تشکر می‌کنم که این تیم خوب را آماده کرده است.   * مشغول کار روی شرایط ورزشگاه شهدای ساری هستیم. در اختیار باشگاه قرار گرفته و از مجموعه ورزشی استان مازندران تشکر می‌کنیم. ان‌شاالله برای دو هفته بعد و بازی مقابل نفت آبادان شرایطش بهتر می‌شود.   * در جلسه هیات مدیره این باشگاه در مورد واگذاری تبلیغات محیطی تصمیم گیری می‌کنیم. تا به حال در اختیار سازمان لیگ بوده و ما تمکین کردیم، اما این هفته تشکیل جلسه می‌دهیم. سال گذشته هم از تبلیغات محیطی دریافتی داشتیم.   * هیچ حمایتی از تیم‌های خصوصی صورت نمی‌گیرد. تراکتور و نساجی و هوادار خصوصی هستند. تا الان کمکی نشده و انتظار داریم دولت جدید از بخش خصوصی که حامی ورزش کشور شده حمایت کند. بیشتر بخوانید: الهامی: پرسپولیس تصور چنین بازی سختی را نداشت/ باید هوای داوران را داشته باشیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.