حسینی: گلمحمدی همه چیز را در مورد وضعیت قراردادش گفته/ واقعا سردرگم هستیم، اما منتظریم ببینیم چه میشود
منبع : خبرگزاری میزان
خبرگزاری میزان – سید جلال حسینی پس از پیروزی ۲ بر یک تیم پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال صحبتهایی انجام داد که گزیده آن را در زیر میخوانید. * بازی سخت، اما خوبی بود. نساجی هم تیم خیلی خوبی است و امروز خیلی خوب بازی کرد، اما ما توانستیم سه امتیاز شیرین را کسب کنیم. * گلمحمدی همه چیز را در مورد وضعیت قراردادش گفته است. امیدوارم همه چیز درست شود. * بعد از بازی با الهلال، الان لیگ شروع شده و نیاز به زمان داریم تا همه چیز درست شود. امیدوارم به صدری هم کمک شود. واقعا سردرگم هستیم، اما منتظریم ببینیم چه میشود. * هر دو تیم به داور بازی اعتراض میکردند، ولی کارشناسان در مورد این مسائل باید نظر میدهند. * در سایپا چیزی به اسم جادوگری ندیدیم. مربی ما علی دایی بود. ذوالفقارنسب، لیت بارسکی و لوران بودند. اصلا نمیدانم جریان چیست. * کاپیتان پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در سالهای اخیر مسائلی در مورد جادوگری را دیده است، گفت: این سوالها چیست؟
بیشتر بخوانید: سیفاللهپور: سال گذشته هم از تبلیغات محیطی دریافتی داشتیم/ از الهامی به خاطر تیم خوبی که ساخته متشکرم
انتهای پیام/












