حقیقی: پرسپولیس خانه اول و نساجی خانه دوم من است/ لیاقت کسب یک امتیاز را داشتیم
منبع : خبرگزاری میزان
خبرگزاری میزان – علیرضا حقیقی، دروازهبان تیم نساجی مازندران در پایان بازی با پرسپولیس و قبول شکست ۲ بر یک برابر قرمزهای پایتخت صحبتهایی انجام داد که گزیده آن را در زیر میخوانید. با وجود اینکه بازیکنان جوان زیادی داشتیم و برخی از آنها برای نخستین بار در ورزشگاه آزادی بازی میکردند، اما خیلی خوب بازی کردیم. هفته گذشته چمن ورزشگاه ما شرایط خوبی نداشت و این موضوع یک معظل بزرگ است. مهم ۳ امتیاز بازی بود که نتوانستیم کسب کنیم. حتی یک امتیاز مسابقه را هم که به نظرم لیاقتش را داشتیم کسب نکردیم. * هنوز هفته دوم هستیم و راه طولانی درپیش داریم و میتوانیم در هفتههای آینده این نتایج را جبران کنیم. * پرسپولیس خانه اول و نساجی خانه دوم من است. به هر حال این بازیها برای من جایگاه خاصی دارد. * به پرسپولیس تبریک میگویم، اما ما باید به فکر جبران این امتیازها در هفتههای آینده باشیم. بیشتر بخوانید: حسینی: گلمحمدی همه چیز را در مورد وضعیت قراردادش گفته/ واقعا سردرگم هستیم، اما منتظریم ببینیم چه میشود
انتهای پیام/












