بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عملکرد نه چندان خوب شاگردان یحیی در نیمه اول/ پرسپولیس بازی نکرد اما گل زد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 19:20

خبرورزشی – مهدی عبدی بعد از گلزنی به همشهریانش شادی نکرد ولی انصافاً گل خوبی زد و توانست بازی بد تیمش را تا حدی جبران کند. به جرأت می‌توان گفت شاگردان یحیی در نیمه اول چندان خوب نبودند اما قدر فرصت‌ها را دانسته و با گل عبدی به رختکن رفتند.

البته روی گل مهدی عبدی باید به پاس عالی وحید امیری هم اشاره کرد که خیلی خوب مهاجم تیمش را دید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.