اسکوچیچ، تماشاگر ویژه بازی پرسپولیس – نساجی
منبع : خبرگزاری ایسنا
سرمربی تیم ملی از نزدیک شاهد دیدار پرسپولیس و نساجی بود. به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال پرسپولیس و نساجی در هفته دوم رقابتهای بیست و یکمین دوره لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر میزبان با گل دقیقه ۴۳ مهدی عبدی همراه بود.
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به ورزشگاه آزادی آمد و از نزدیک شاهد این دیدار بود. این دیدار در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد و سرمربی تیم ملی به همراه هدایت ممبینی و صدری، مدیرعامل پرسپولیس این دیدار را از نزدیک نظارهگر بود.
همچنین در ابتدای بازی به ایزد سیفاللهپور، مدیرعامل نساجی اجازه ندادند که با همراهانش در جایگاه CIP بنشینند.
در دقیقه ۳ کادر فنی و بازیکنان نساجی معتقد بودند که داور باید برای این تیم پنالتی اعلام میکرد. دقایقی بعد پرسپولیسیها بابت گلی که به ثمر رساندند و داور خطا آفساید اعلام کرد، به عرب براقی معترض شدند.
بازیکنان و سایر اعضای تیم فوتبال نساجی که روی سکوها نشسته بودند، در اکثر بازی سر پا این دیدار را دنبال میکردند و به هر سوتی که داور علیه تیمشان میزد، اعتراض میکردند.
پس از گل پرسپولیس در دقیقه ۴۳، مهدی عبدی به دلیل گل زدن به تیم پیشین خود، شادی پس از گل انجام نداد و سرمربی سرخها نیز شادی خاصی انجام نداد.
انتهای پیام


تاسف تامل برانگیز پیشکسوت فوتبال ایران برای اسکوچیچ
اسکوچیچ در نقش تماشاگر بازی تراکتور و مس
ترس و لرز معنادار پیشکسوت پرسپولیس از سرمربی تیم ملی !
ادعای جالب دستیار اسکوچیچ درباره عملکرد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲
کری سنگین اسکوچیچ برای حریفان تیم ملی در جام جهانی ؛ این ایران شگفتی ساز …
واکنش خبرساز اسکوچیچ به دیدار سیاسی ایران و آمریکا + جزئیات









