بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس یک – نساجی صفر/ سرخپوشان با برتری به رختکن رفتند

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 19:04

پرسپولیس و نساجی مازندران با برتری یک گله میزبان به نیمه رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی تهران میزبان نساجی مازندران بود و نیمه نخست این دیدار با برتری  یک گله پرپسوبس به پایان رسید. 

سرخپوشان تهرانی در دقیقه ۱۱ مسابقه روی همکاری ترابی و آل کثیر توسط این مهاجم به گل رسیدند که کمک داور مسابقه آن را آفساید تشخیص داد. 

در دقیقه ۴۲ بازی بود که مهدی عبدی روی پاس وحید امیری دروازه نساجی را باز کرد و بازی در نیمه نخست با همان یک گل به پایان رسید. 

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی، عیسی آل‌کثیر

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، امیر مهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، حامد شیری، مرتضی منصوری، محمد قربانی، مسعود شجاعی، اکبر صادقی حسین زامهران، عبدالکریم اسلامی

  انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.