تساوی یک نیمهای آلومینیوم و فولاد
منبع : خبرگزاری فارس
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیمهای آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در اراک به مصاف هم رفتند.
نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
داور: میثم حیدری
کمکها: قهرمان نجفی بهمن عبدالهی
کارت زرد: میلاد فخرالدینی و علیرضا نقی زاده از آلومینیوم
گل: –
انتهای پیام/












