تساوی آلومینیوم و فولاد در پایان نیمه اول
منبع : خبرگزاری میزان
خبرگزاری میزان – در روز پایانی از هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) ۲ دیدار همزمان از ساعت ۱۸ برگزار شد که آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام خمینی (ره) میزبان فولادخوزستان بود که این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. بیشتر بخوانید: ویسی: شناخت خوبی از آلومینیوم داریم/ محکوم به برد هستیم
انتهای پیام/












