بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تساوی بدون گل آلومینیوم و فولاد در نیمه اول

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 19:03
بدون تصویر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت ۱۸ امروز میزبان فولاد خوزستان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بود که این دیدار با تساوی بدون گل در نیمه نخست همراه بود.

بازی فیزیکی دو تیم در نیمه اول باعث شد تا میلاد فخرالدینی و علیرضا نقی زاده از آلومینیوم و میلاد بدرقه از فولاد با کارت زرد داور جریمه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.