تساوی بدون گل آلومینیوم و فولاد در نیمه اول
منبع : خبرگزاری مهر
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت ۱۸ امروز میزبان فولاد خوزستان در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال بود که این دیدار با تساوی بدون گل در نیمه نخست همراه بود.
بازی فیزیکی دو تیم در نیمه اول باعث شد تا میلاد فخرالدینی و علیرضا نقی زاده از آلومینیوم و میلاد بدرقه از فولاد با کارت زرد داور جریمه شوند.


استوری توهینآمیز علیه پرسپولیس کار دست این مرد داد
خط و نشان رسول خطیبی برای رقیبان
واکنش عبدالله ویسی به باخت سنگین فولاد !
قائدرحمتی خواهان جدایی از آلومینیوم است !









