بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین واکنش فدراسیون بوکس به پناهندگی بوکسور تیم ملی/ نمی‌توانیم با او حرف بزنیم

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 18:50

خبرورزشی – امید احمدی صفا بوکسور مطرح تیم ملی که با اجازه کادر فنی به جای حضور در مسابقات جهانی بوکس به مسابقات جهانی کیک بوکسینگ واکو اعزام شد، حالا با شکست رقبا و رسیدن به فینال بدون هماهنگی با کادر فنی محل مسابقات را ترک کرده و به آلمان رفته است.

این در حالی است که حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس جواب تلفنش را نمی دهد و حمیدرضا قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس هم، فدراسیون را از این تصمیم احمدی صفا بی اطلاع می داند.

قبایی زاده درباره خبر پناهندگی احمدی صفا می‌گوید: متاسفانه چند ماهی است که او در اردوهای تیم ملی بوکس حضور ندارد و به تیم ملی کیک بوکسینگ واکو رفته بود. او ۳ ماه است که هیچ ارتباطی با فدراسیون بوکس ندارد و ما کاملا از او بی‌خبر بوده‌ایم. حالا هم دلیل این تصمیمش را نمی دانیم.

به گفته او مسئولان فدراسیون هیچ گونه دسترسی به او ندارند: خودمان تازه از طریق سایت‌ها و خبرگزاری‌ها متوجه این خبر شدیم و نتوانسته‌ایم با او صحبت کنیم.

دبیر فدراسیون خبر پناهندگی او را تایید نمی کند: هنوز خبر موثقی از احمدی صفا ندارم و نمی توانم پناهندگی او را تایید کنم.

به گفته قبایی زاده دلیل عدم جوابگویی حسین ثوری رئیس فدراسیون ابتلای او به کروناست: جواب ندادن حسین ثوری ربطی به ماجرای احمدی صفا ندارد زیرا متاسفانه او  درگیر کرونا شده است. خداراشکر حالش وخیم نیست و داخل خانه در قرنطینه به سر می برد.

این در حالی است که احمدی صفا در گفتگو با دویچه وله پناهنده شدنش به آلمان را تایید کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.