بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل سرخپوشان سوخت؛ اعلام اشتباه آفساید علیه پرسپولیس

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 | 18:49

گل پرسپولیس که از سوی داور آفساید گرفته شد در موقعیت سالم به ثمر رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه ۱۲ بازی با نساجی موفق شد توسط عیسی آل کثیر به گل برسد ولی پیش از ورود توپ به دروازه کمک داور پرچمش را به نشانه آفساید بلند کرده بود.

به اعتماد تیم داوری، مهدی ترابی که توپ را به آل کثیر رسانده بود خودش در موقعیت آفساید صاحب توپ شده بود ولی بازبینی صحنه نشان می‌دهد تصمیم داور مسابقه اشتباه بود. و گل سالم پرسپولیس به اصطلاح سوخت. انتهای پیام/ حجم ویدئو: ۷۹۱.92K | زمان ویدئو: ۰۰:۰۰:۱۶ دانلود فایل ویدئویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.