گل سرخپوشان سوخت؛ اعلام اشتباه آفساید علیه پرسپولیس
منبع : خبرگزاری ایلنا
گل پرسپولیس که از سوی داور آفساید گرفته شد در موقعیت سالم به ثمر رسید.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه ۱۲ بازی با نساجی موفق شد توسط عیسی آل کثیر به گل برسد ولی پیش از ورود توپ به دروازه کمک داور پرچمش را به نشانه آفساید بلند کرده بود.
به اعتماد تیم داوری، مهدی ترابی که توپ را به آل کثیر رسانده بود خودش در موقعیت آفساید صاحب توپ شده بود ولی بازبینی صحنه نشان میدهد تصمیم داور مسابقه اشتباه بود. و گل سالم پرسپولیس به اصطلاح سوخت. انتهای پیام/ حجم ویدئو: ۷۹۱.92K | زمان ویدئو: ۰۰:۰۰:۱۶ دانلود فایل ویدئویی


رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
مدیر تیم هوادار پرسپولیسی ها را با خاک یکسان کرد
تلاش پرسپولیس برای بازگشت ستاره ملی پوش به ترکیب
ستاره کلیدی پرسپولیس و گل محمدی محروم شد
کارشناس داوری نیز طرف مربی پرسپولیس را گرفت
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی









