اسکوچیچ تماشاگر بازی پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی/عکس
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار تیمهای پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی آغاز شده است.
* دراگان اسکوچیچ به همراه ماریا تات و مربی دروازهبانهای تیم ملی دیدار دو تیم را از نزدیک نظاره میکنند. برخلاف بازیهای گذشته خبری از وحید هاشمیان نیست.
* ایزد سیفاللهپور مدیرعامل باشگاه نساجی در جایگاه ویژه دیدار تیمش و پرسپولیس را نظارهگر شد.
* پیش از شروع مسابقه یحیی گلمحمدی به همراه افشین پیروانی و بقیه اعضای کادر فنی نزد نیمکت نساجی مازندران رفته و با آنها خوش و بش کردند. نکته جالب توجه نقض پروتکلهای بهداشتی توسط سرمربیان دو تیم بود زیرا الهامی تمام پرسپولیسیها را در آغوش گرفت و از طرف دیگر گلمحمدی نیز این کار را تکرار کرد.
* قبل از شروع مسابقه حامد لک، سیدجلال حسینی، مهدی عبدی، رضا اسدی و فرشاد فرجی از ساکت الهامی رخصت گرفتند. فرجی با تمام نیمکتنشینان نساجی نیز دست داد.
* کریم اسلامی مهاجم نساجی نیز پیش از شروع بازی به سمت گلمحمدی رفت و از سرمربی پرسپولیس رخصت گرفت.
* هدایت ممبینی عضو سابق هیأت رئیسه فوتبال ناظر بازی این مسابقه است.
دیدار دو تیم بدون گل در جریان است.
۲۵۶ ۲۵۱


در حاشیه بازی پرسپولیس و هوادار ؛ ناراحتی حمید مطهری از ستاره ملی پوش سرخ ها
تاسف تامل برانگیز پیشکسوت فوتبال ایران برای اسکوچیچ
اسکوچیچ در نقش تماشاگر بازی تراکتور و مس
ترس و لرز معنادار پیشکسوت پرسپولیس از سرمربی تیم ملی !
ادعای جالب دستیار اسکوچیچ درباره عملکرد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲
کری سنگین اسکوچیچ برای حریفان تیم ملی در جام جهانی ؛ این ایران شگفتی ساز …









