مدافع معترض همچنان دور از ترکیب پرسپولیس
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، در دومین هفته رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران، تیمهای پرسپولیس و نساجی از ساعت ۱۸ عصر امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل در جریان است.
بازیکنان ۲ تیم هنگام گرم کردن خوش و بش گرمی با هم داشتند.
سه پرچم بزرگ منقش به لوگوی پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه نصب شده بود.
همچنین پیش از آغاز بازی سرودهایی برای پرسپولیس از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد.
هدایتالله ممبینی از جایگاه ویژه نظارهگر این دیدار است.
یحیی گلمحمدی و افشین پیروانی سمت نیمکت تیم میهمان رفتند و به نیمکت نشینان حریف خوش آمد گفتند.
نام علیرضا ابراهیمی مدافع معترض پرسپولیس همچنان در فهرست بازیکنان برای این بازی قرار نگرفته است. این بازیکن هفته گذشته به خاطر اعتراض به نیمکتنشینی از تیم اخراج شده بود اما پس از عذرخواهی به تمرینات بازگشت.
حامدلک، سید جلال حسینی، رضا اسدی و فرشاد فرجی از جمله بازیکنان پرسپولیس بودند که به سمت نیمکت نساجی رفتند و با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کردند.
صدای تشویق هواداران پرسپولیس از بلندگوهای ورزشگاه در حال پخش است.
احمد مددی و ناصر فریادشیران در ورزشگاه آزادی حاضر هستند. مددی به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی آزادی چندی است که فعالیت خود را آغاز کرده است.


بلوغ فکری هواداران پرسپولیس پس از پنج قهرمانی لیگ برتر ؛ اتفاقی تاریخی پس از پایان بازی با هوادار
برخورد جالب یحیی گل محمدی با سرمربی تیم ملی در حاشیه بازی پرسپولیس
در حاشیه بازی پرسپولیس و هوادار ؛ ناراحتی حمید مطهری از ستاره ملی پوش سرخ ها
شوک سنگین یحیی گل محمدی به ستاره خبرساز پرسپولیس
یحیی گل محمدی پرونده حامد لک را در پرسپولیس می بندد؟
لژیونر ملی پوش در یک قدمی پرسپولیس ؛ بمب یحیی گل محمدی در تابستان









